Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

« 1 ... 100 101 102 (103) 104 105 106 ... 137 »

Re: Graspop 2010. 15de editie!
ForumFreak
Van Deventer
Groep:
Gebruikers
Quote:

Wrong schreef:
Quote:

graspop20 schreef:
Dat Metaltown is alleen voor mensen in een festihut of mobilehome.
Echt waardeloos dus.
Vraag me af hoe duur dat geintje kost.

Festihutten

Prijzen (excl. service kosten)
Festihut voor 4 personen: 500¤/hut* voor 4 nachten
Festihut voor 3 personen: 485¤/hut* voor 4 nachten
Festihut voor 2 personen: 470¤/hut* voor 4 nachten
Festihut voor 1 persoon: 455¤/hut* voor 4 nachten

*Incl. toegang tot Graspop Metal Town, gebruik van douches en toilet, ontbijtbuffet op vrijdag, zaterdag, zondag en maandag, 1 parkeerplaats op parking van GMT, pendelbus GMT <-> festivalweide.

Mobilhome/caravan/vouwwagen
Staanplaats voor 1 voertuig + 6 personen: 175¤/standaard staanplaats* voor 4 nachten
Staanplaats voor 1 voertuig + 5 personen: 160¤/standaard staanplaats* voor 4 nachten
Staanplaats voor 1 voertuig + 4 personen: 145¤/standaard staanplaats* voor 4 nachten
Staanplaats voor 1 voertuig + 3 personen: 130¤/standaard staanplaats* voor 4 nachten
Staanplaats voor 1 voertuig + 2 personen: 115¤/standaard staanplaats* voor 4 nachten
Staanplaats voor 1 voertuig +1 persoon: 100¤/standaard staanplaats* voor 4 nachten

Weinig sfeervol denk ik. En een eindje van de camping + het festivalterrein af.
Die festihutten zijn wel duur, maar zo'n caravan is te doen qua prijs. Scheelt wel een hoop geloop met tent en evt. partytent.

Gepost op: 16/03/2010 18:40

Regular
Groep:
Gebruikers
Quote:

voor sommige mensen zoals ik is ozzy wel een grootte naam dit is namelijk mijn eerste keer graspop en ozzy zien zou ik nooit verwachtte dus als ozzy komt zou ik dat wel goed vinden

Geloof me, als hij komt verwacht er niet te veel van. Hij is een van de meeste slechtste zangers live die ze neer kunnen zetten. Hij valt in herhaling..hij zegt om het nummer 'I CANT FUCKING HEAR YOU'.
Niks sontaans aan zijn shows. Ik heb hem denk 3 keer gezien en alle drie keer was het dezelfde show en steeds het teleurstellende gezang.

GNR mag van mij ook afgekraakt worden. Ik stond ook in 2006 1,5 te wachten in de regen. Bullshit als er op sites staat 40 minuten.
Ik schreeuw liever mee op een egoistische AXL dan een aandachtverslaafde Ozzy.

Wat ook nog kan..Ozzy in combinatie met Alice Cooper en Slash.
Ozzy en Alice doen me allebei weinig, maar in combinatie kunnen ze elkaar misschien aanvullen?

Gepost op: 16/03/2010 18:42

ForumFreak
Van Deventer
Groep:
Gebruikers
Op Ozzy's site staat overigens nog niks vermeld.

Gepost op: 16/03/2010 18:42

Regular
Groep:
Gebruikers
Quote:

Ozzy en Alice doen me allebei weinig, maar in combinatie kunnen ze elkaar misschien aanvullen?

Ik ben er mee eens, ik zie liever GNR zie dan Ozzy of Alice Cooper.
Maar als ze een speciale show neer kunnen zetten met Ozzy, Slash en Alice zou wel vet zijn.

Maar terug naar de realiteit. Dat gaat niet gebeuren.
We krijgen een boutheadliner, dat staat vast.
Nu hopen dat ze Slash en nog een aantal mooie namen toevoegen.

Gepost op: 16/03/2010 18:48

Regular
Van heeze
Groep:
Gebruikers
metaltown? vies.... alleen voor festihut/camper...

ik zeg lame?

ik ga lekker coor de camping! lekker brak wakker worden na een 3 / 4 uur slaap op een half leeggelopen luchtbedje :P

IK WIL FINNTROLL!
Alice cooper is ook wel lache, ik hoop zelf toch niet op gnr..

Gepost op: 16/03/2010 18:55

Frequents frequently
Van Middelharnis
Groep:
Gebruikers
Binnenkort maar eens een weekendkaart scoren, het "Beest van de 24-uurs tent" gaat bij ons ook weer mee na een paar jaar afwezigheid wegens vrouwen en kinderen en perikelen.

En in die 24-uurs tent zal ik wel belanden tijdens Kiss, Aerosmith en Headliner X (Headliner X wordt 26 juni om 16:00 bekend gemaakt heb ik gehoord).

Gepost op: 16/03/2010 19:02

Enthousiasteling
Van Hengelo
Groep:
Gebruikers
Medewerker Kernteam
Medewerkers
Nieuws team
Festival team
Concert team
Artiesten team
Cabaretinfo team
Quote:

SnarfLiono schreef:
(Headliner X wordt 26 juni om 16:00 bekend gemaakt heb ik gehoord).

Dan al joh? das veel te snel, ik verwacht op z'n minst 27 juni middernacht :O

Gepost op: 16/03/2010 19:16

Frequents frequently
Groep:
Gebruikers
Quote:

Tenrash schreef:
Quote:

SnarfLiono schreef:
(Headliner X wordt 26 juni om 16:00 bekend gemaakt heb ik gehoord).

Dan al joh? das veel te snel, ik verwacht op z'n minst 27 juni middernacht :O

En ik maar gokken op volgend jaar. :(

Gepost op: 16/03/2010 19:51

Junior Member
Groep:
Gebruikers
Quote:

Hellyeah1 schreef:
Quote:

voor sommige mensen zoals ik is ozzy wel een grootte naam dit is namelijk mijn eerste keer graspop en ozzy zien zou ik nooit verwachtte dus als ozzy komt zou ik dat wel goed vinden

Geloof me, als hij komt verwacht er niet te veel van. Hij is een van de meeste slechtste zangers live die ze neer kunnen zetten. Hij valt in herhaling..hij zegt om het nummer 'I CANT FUCKING HEAR YOU'.
Niks sontaans aan zijn shows. Ik heb hem denk 3 keer gezien en alle drie keer was het dezelfde show en steeds het teleurstellende gezang.

GNR mag van mij ook afgekraakt worden. Ik stond ook in 2006 1,5 te wachten in de regen. Bullshit als er op sites staat 40 minuten.

zou kunnen zelf zou ik alice cooper ook wel willen zien komen
en diablo bvld ik heb gehoord dat ze ook goed zijn kan iemand dat bevestigen?

Gepost op: 16/03/2010 21:19

Is getting used to this
Van Hellevoetsluis
Groep:
Gebruikers
ik heb diablo blvd gezien ik vind het een aardige band maar zeker geen super band

Gepost op: 16/03/2010 21:29

ForumFreak
Groep:
Gebruikers
Ozzy 2 keer gezien.. 1 keer solo.. viel wel wat tegen.. maar wel Ozzy...
en met Black Sabbath op de Goffert... dat was MEESTERLIJK!!

en waarom iedereen altijd op Axl loop te zeiken snap ik ook niet.. ok het is een arrogante zak, en ze hebben geen Duff of Slash meer. Dat bleek ook wel uit die "solo's" die echt nergens op sloegen.
Maar om het optreden op Graspop (of Goffert) slecht te noemen ontgaat mij een beetje.

Maar liever zie ik zelf ook wat anders als headliner... blijf hopen op AC/DC.. maar ja.. dat zit er toch niet in.
Er staan genoeg andere leuke band dit jaar en bij gebrek aan wat grotere metalfestivals in Nederland toch maar naar België.

Gepost op: 16/03/2010 21:47
away from my face...

Regular
Groep:
Gebruikers
Quote:

Maar liever zie ik zelf ook wat anders als headliner... blijf hopen op AC/DC.. maar ja.. dat zit er toch niet in.
Er staan genoeg andere leuke band dit jaar en bij gebrek aan wat grotere metalfestivals in Nederland toch maar naar België.

Dan zou ik jou nog eens herinneren aan 2006.

En regende pijpenstelen. Die L*L heeft ons anderhalf uur laten wchten. Na anderhalf uur (inmiddels doorweekt en een driedubbelde longonsteking te hebben) komt hij zo stoned en dronken als het maar zijn kan op het podium. Ik weet niet hoever jij naar achter stond. Maar die man kon amper op zijn benen staan.

Ze beloofde om extra lang te spelen, omdat er een band gecancelt had en omdat ze zo laat waren begonnen. 2 uur lang zouden ze spelen. ze hebben nog geen uur en een kwartier opt podium gestaan.
Moet ik verder gaan?

Gepost op: 16/03/2010 23:12

Is getting used to this
Groep:
Gebruikers
@ graspop20: En toch zie je ze liever komen dan ozzy? xD Persoonlijk maakt et me niet veel meer uit, al zou ik wat op da fake-afishe stond niet erg vinden, Heaven & Hell en Alice Cooper

Gepost op: 16/03/2010 23:53

Frequents frequently
Van Middelharnis
Groep:
Gebruikers
Quote:

graspop20 schreef:
Quote:

En regende pijpenstelen. Die L*L heeft ons anderhalf uur laten wchten. Na anderhalf uur (inmiddels doorweekt en een driedubbelde longonsteking te hebben) komt hij zo stoned en dronken als het maar zijn kan op het podium. Ik weet niet hoever jij naar achter stond. Maar die man kon amper op zijn benen staan.

Ze beloofde om extra lang te spelen, omdat er een band gecancelt had en omdat ze zo laat waren begonnen. 2 uur lang zouden ze spelen. ze hebben nog geen uur en een kwartier opt podium gestaan.
Moet ik verder gaan?

Ze speelden wel 2.5 uur althans "spelen" na ieder nummer minimaal 3 minuten van het podium af = al 45 minuten, plus 3 solo's van gitaristen en 1 van de pianist = ook een half uur, hee je zegt "op het podium gestaan" dan zijn we het eens!!

En wat ik pas geleden zag van een setlist bij het acoustisch concert wat ze gaven in New York zag zijn de solo's gehandhaafd.

Ben in 2006 wel tot Paradise City gebleven gek genoeg maar er was bier en ik was er toch........

Gepost op: 17/03/2010 9:52

Regular
Van Nijmegen
Groep:
Gebruikers
Ben bij GnR na een paar nummers weg gelopen omdat het me echt begon te vervelen. Ik zelf vond het echt slecht. Maar dat is mijn mening.

Ozzy's nummers zijn wel oke. Het grootste nadeel is Ozzy zelf die er telkens door heen blert.

Alice Cooper heb ik nooit gezien maar lijkt me wel leuk om een keer te zien. Liever als afsluiter in de tent maar denk dat ze daar te groot voor zijn.

Heaven & Hell spelen samen met Metallica in Roemenie dus die verwacht ik niet.

Rob Zombie zie ik graag een keer maar aangezien zijn vliegangst denk ik niet dat hij voor 1 maand in Europa zit.

AC/DC lijkt me heel erg gaaf om te zien en is natuurlijk de ultieme headliner. Maar denk dat ze toch echt te duur zijn.

RATM heb ik op Pinkpop gezien. Was wel heel erg gaaf maar denk niet dat ze naar GMM komen.

Nog meer geruchten voor een headliner?

Gepost op: 17/03/2010 10:07

Is getting used to this
Van Hellevoetsluis
Groep:
Gebruikers
vandaag gaan als het goed is "gehoord van een maat van me" de dagkaarten in de verkoop, hopelijk maken ze vandaag dus ook wat meer bekend over het programma.

ik hoop dat Axl en dat wandelend lijk van een ozzy beide niet komen ik zou liever ook geen alice cooper hebben maar bij gebrek aan beter vind ik het zeker geen slechte oplossing

Gepost op: 17/03/2010 10:45

Frequents frequently
Van Meijel
Groep:
Gebruikers
laat ik het zo zeggen, als Ozzy komt, kom ik niet

Gepost op: 17/03/2010 11:31

UberForumFreak
Van Leuven
Groep:
Gebruikers
Forum team
Medewerkers
Quote:

pyt72 schreef:

dus voor 1 band blijf je weg?

Gepost op: 17/03/2010 11:37

Is getting used to this
Van Hellevoetsluis
Groep:
Gebruikers
Quote:

djfundametal schreef:
Quote:

pyt72 schreef:

dus voor 1 band blijf je weg?

ja dat vind ik ook een beetje ver gaan hoor, zeker met wat er aan kleinere namen staat, zitten geweldige bands tussen dat laat je toch niet verpesten door een vent die zelf nog nie door heeft dat ie al jaren geleden is gestorven

Gepost op: 17/03/2010 11:41

Is getting used to this
Van Hellevoetsluis
Groep:
Gebruikers
weet iemand trouwens of dimmu borgir al een nieuwe bassist heeft? ik zou ze graag zien op graspop.

Gepost op: 17/03/2010 11:46

Enthousiasteling
Van Hengelo
Groep:
Gebruikers
Medewerker Kernteam
Medewerkers
Nieuws team
Festival team
Concert team
Artiesten team
Cabaretinfo team
Quote:

Verslaafdenburg schreef:
weet iemand trouwens of dimmu borgir al een nieuwe bassist heeft? ik zou ze graag zien op graspop.

Voor zover ik weet niet, maar hij deed ook de backing vocals toch?

En inderdaad, afwachten of alleen de 3e headliner leuk wordt om een kaartje te kopen/verkopen vind ik eerlijk gezegd ook een beetje onzin.
Dat is 140 euro voor 1.5 uur muziek, terwijl je minstens 36 uur van muziek kan genieten.
OF je moet de rest van het programma ook niks vinden, maarja dan gaat die laatste headliner het verschil ook niet maken.
Maargoed dat is mijn mening

Gepost op: 17/03/2010 12:21

ForumFreak
Groep:
Gebruikers
Quote:

graspop20 schreef:

Moet ik verder gaan?

Volgens mij speelde ze wel redelijk lang...

De regen en het lange wachten was mij weer even ontschoten..
Maar sinds wanneer heeft het weer te maken met het optreden? En dan wachten zijn we wel gewend van Axl.
Hoewel hij de laatste keer in de Goffer geloof ik wel redelijk op tijd was..

Alice Cooper is wel gaaf.. maar alleen headliner waardig met een grote show erbij

Gepost op: 17/03/2010 12:48
away from my face...

Enthousiasteling
Van Hengelo
Groep:
Gebruikers
Medewerker Kernteam
Medewerkers
Nieuws team
Festival team
Concert team
Artiesten team
Cabaretinfo team
Quote:

Alice Cooper is wel gaaf.. maar alleen headliner waardig met een grote show erbij

Daar staat die om bekend toch?
althans in Kerkrade heeft die zich minstens 5 keer vermoord :) Dus hij zal altijd wel wat meenemen:p

Gepost op: 17/03/2010 12:51

Frequents frequently
Van Meijel
Groep:
Gebruikers
Neem me niet te letterlijk, het betekend dat ik niet bij Ozzy ben maar wel ergens anders op het terrein alhoewel ze mij een klein beetje gekloot hebben door Slayer op vrijdag te gooien.
Daar ben ik dus echt een beetje ziek van.
Helaas is de optie om vrijdags of zondags te gaan er niet, ben gebonden aan de zaterdag.

Dus dat valt wel ff tegen.

Daarom ben ik ook benieuwd naar de derde headliner en het schema!

Gepost op: 17/03/2010 13:12

Regular
Groep:
Gebruikers
Quote:

SpikeSp55 schreef:
@ graspop20: En toch zie je ze liever komen dan ozzy? xD Persoonlijk maakt et me niet veel meer uit, al zou ik wat op da fake-afishe stond niet erg vinden, Heaven & Hell en Alice Cooper

Ja toch zie ik liever GNR. Ozzy hebk 3 keer gezien en was altijd hetzelfde. Die nam stelt nisk meer voor. Het blijft misschien DE Ozzy.
Maar dat zou je ook over AXL kunnen zeggen.

GNR hebben mooie meebler-hits Paradice city, welcome to the jungle, street of dreams, Dont Cry, Sweet child of mine etc.

Ozzy's muziek spreek me ook in het algemeen minder aan.
Hell Raiser, Get me Through. Crazy Train en mama i comming home hebben wel wat. Maar hij vergalt het live door steeds er door heen te schreeuwen.

Gepost op: 17/03/2010 14:03

« 1 ... 100 101 102 (103) 104 105 106 ... 137 »

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

Dit forum is onderdeel van Agendainfo, Festivalinfo, Podiuminfo en Cabaretinfo