Bekijken dit onderwerp:
1 Anonieme gebruikers
Re: Welke film heb je net gezien? |
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Gebruikers Berichten:
5030
![]() |
The Strangers :)
echt superspannende film, beetje raar ein maarja, de rest van de film vond ik erg goed, behalve dan het cliché dat ze naar buiten gaan zonder wapen :')
Gepost op: 1/03/2010 9:44
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
ForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
1133
![]() |
Global Metal
Best interessant, vooral als landen aan bod komen waar westerse cultuur nog heel recent verboden was. Toch zou 't leuk zijn geweest om nog wat apartere plaatsen aan te doen (Brazilië en Japan zullen tegenwoordig niemand meer verbazen) en bv. die death metal band uit Botswana een paar minuten te gunnen.
Gepost op: 2/03/2010 10:46
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
ForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
1133
![]() |
The Story of Anvil
Ik heb het altijd een matige band gevonden, maar wat een geweldige documentaire. Beter dan Spinal Tap, en dan eens ook nog eens niet gespeeld. Erg vermakelijk maar vaak ook een beetje zielig. Die Lips is al een zwakzinnige, en als er dan ook nog een manager bij komt die 2 halve woorden Engels spreekt moet ’t wel fout gaan, en dat gaat ‘t ook. Ook al vind je de band helemaal niks, na een mislukte Europese tour met shows voor 5 man gun je’t ze gewoon dat ze uiteindelijk op een festival in Japan toch weer eens volle bak hebben.
Gepost op: 3/03/2010 11:28
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
8393
![]() |
Vandaag en gisteren gezien:
Schindler's List. Ik had 'm nog nooit gezien (op de laatste 15 minuten na). Indrukwekkend, aangegrijpend, etc, Maar ook een erg lange zit zeg, uurtje korter was niet erg geweest. M Klassieker uit de jaren '30. Amusante film met een tof verhaal, leent zich goed voor een remake met wat meer actie. Proffesionele criminelen gaan achter een kindermoordenaar aan omdat de politie de dader in hun midden zoekt. Sunset Blvd Film noir. Apart dat de hoofdpersonen tegen het eind van de film opeens een stuk minder 'likeable' worden. Best aardige film.
Gepost op: 5/03/2010 18:52
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
2874
![]() |
The weatherman:
Wat een ontzettend depressieve film. En als je em alleen kijkt neem je dat toch een beetje over. Maar als naargeestig de bedoeling was, was het een goede film.
Gepost op: 6/03/2010 11:17
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Regular
![]()
Gebruikers Berichten:
487
![]() |
Het plot komt veel overeen emt het plot uit de film Last Samurai Climax in het verhaal is erg matig opgebouwd. Twee keer korte actie/ achtervolgingscenes. De echte Climax komt rond het einde van de film. Mooie overlapping van film en animantie. Er wordt naar mijn smaak iets te veel ingegaan op hoe de hoofdpersoon opgroeid bij de wezens (aliens)
Gepost op: 6/03/2010 12:36
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
5206
![]() |
Wat een kut film. Wat een godvergete dramatische kut film.
Gepost op: 7/03/2010 10:22
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Regular
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
225
![]() |
Quote:
Ook gezien, halverwege had ik het idd ook wel aardig door. De laatste scene laat dan een beetje te vragen over maar een beetje voorspelbaar was het wel. Book of Eli. Ook daar had ik de verrassing/plottwist al sinds het begin door. Beetje jammer. Denzel is bad-ass, Gary Oldman ouderwets op dreef als bad guy. Het plot is niet heel boeiend en de gedachte mbt geloof is gewoon irriterend... Mede door de acteurs en de setting nog wel onderhoudend maar niet memorabel.
Gepost op: 7/03/2010 21:01
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Mister Festivalinfo 2008
Groep:
Gebruikers Medewerkers CD Recensie team Sfeerverslagen team Berichten:
4953
![]() |
Candy,
mwa, normaliter zijn serieuze drugsfilms ingrijpend, deze niet bepaald. Desondanks prima vermaak. The Box, het was dat ik lader zat van dat kleine beetje absinth delen mis, maar zo idioot kut was het niet. ook niet boeiend. volgens mij beetje apart verhaal maar dat kan ook zijn dat ik niet op lette.
Gepost op: 7/03/2010 21:16
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
ForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
697
![]() |
Paranormal activity. Wat een butfilm. Vooral het einde.
Gepost op: 7/03/2010 21:57
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
ForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
697
![]() |
Quote:
Hahaha.
Gepost op: 7/03/2010 21:58
|
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Gebruikers Berichten:
5030
![]() |
Quote:
HEILIGSCHENNIS :O:O:O nouja, meningen verschillen... al is Avatar gewoon een uber film, is geen mening, is gewoon zo :) zoooooo mooi ![]() ot: American Gangster.. Tof!
Gepost op: 8/03/2010 9:20
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Regular
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
225
![]() |
Avatar was slechts spectaculair wat betreft camerawerk en special effects... het verhaal was slecht en totaal niet orgineel... Ben dan ook blij dat ze niet de oscars voor beste film, regie en screenplay hebben gewonnen. Ondanks de recordwinsten zou dat imo een slechte zaak zijn.
Gepost op: 8/03/2010 10:44
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Gebruikers Berichten:
5030
![]() |
ben ik niet met je eens, het verhaal was niet zeer origineel ok... maar ik vond het zeker geen slecht verhaal...
zo gigantisch origineel vind ik the hurt locker ook niet btw, maar ik vond de film opzich zeer goed, special effects e.d. waar de film om draaide vond ik ook uber, maar ik heb me ook geen minuut verveeld in die 3 uur, ik vond het echt een geweldige film, een verademing. verder vond ik de locatie en de namen en de taal ook behoorlijk goed gevonden, net als de namen van de goden e.d., snap niet wat mensen tegen avatar hebben... maarja :P
Gepost op: 8/03/2010 11:38
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
5206
![]() |
Alligator.
Na Avatar moest ik gewoon nog een verschrikkelijk slechte film zien die ik wel leuk vind. Hagedis spoelt door een wc, verandert in een aligator en eet vervolgens kleine meisjes op. Kijk, dat is nou eens leuk. En over Avatar: Wat blijf je toch een kneus Metalmaster.
Gepost op: 8/03/2010 13:40
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Gebruikers Berichten:
5030
![]() |
;) dankje! jullie zijn allemaal nog even stoer hier hoor! respect.
Gepost op: 8/03/2010 13:45
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Regular
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
225
![]() |
Tja meningen verschillen.
Het woord slecht is misschien idd iets te, maar ik vond het verhaal van Avatar gewoon niet orgineel. DIKKE VETTE SPOILER Soldaat krijgt een missie, belandt bij de tegenstander, krijgt respect voor ze, wordt verliefd op een inheemse, vecht met ze mee tegen zijn orginele werkgever. Echt precies hetzelfde wat er in Pocahontas en Last Samurai gebeurd... alleen een andere wereld. Een fantastisch vormgegeven wereld, dat moet gezegd worden. En er gebeurde op zich genoeg om ook mij 3 uur geboeid te houden. Maar orgineel was het niet. Het verhaal van the Hurt Locker is er 1 die ik nog niet eerder in films heb gezien. Daarnaast is de spanningsopbouw in de film absurd goed. En ook de gedachte en de emoties zijn weergaloos in beeld gebracht. Die film heeft me bijna letterlijk de hele film op het randje van mijn stoel laten zitten. Of het terecht beste film was... Ik heb me ook kostelijk vermaakt met Up in the air, Inglorious Basterds, Up en A Serious Man. Dus dat laat ik in het midden. Maar goed, dit is allemaal persoonlijk natuurlijk. ![]()
Gepost op: 8/03/2010 14:56
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Gebruikers Berichten:
5030
![]() |
nee het is idd niet origineel, dances with wolves is eigenlijk ook hetzelfde :) maar ach, vond het gewoon een genot om naar te kijken :)
dit weekend btw maar eens naar The Lovely bones, lijkt me echt supermooie film.
Gepost op: 8/03/2010 15:03
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
UberForumFreak
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
2874
![]() |
Vond avatar gewoon een goede film. Boeiend (hoewel dus niet origineel) verhaal en verder gewoon mooi neergezet. Maar zeker niet oscar waardig. Als het niet als eerste grote project 3D was zou het niet veel meer dan een "gewone" film zijn geweest.
Gister naar Alice In Wonderland geweest. Dat vind ik nog wel een stuk betere film qua sfeer vooral. Heerlijk donkere wereld, maar dat kun je wel aan Tim Burton overlaten. Deze film heb ik overigens in 2D gezien. Zo'n brilletje heeft veel te weinig toegevoegde waarde om een stuk voor te reizen en het geeft hoofdpijn.
Gepost op: 14/03/2010 12:37
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Regular
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
225
![]() |
Avatar was zeker niet slecht. Het was boeiend maar het verhaal maakte het imo oscar-onwaardig. Wel terecht dat ze de oscars voor o.a. special effects en camerawerk kregen natuurlijk.
Alice heb ik wel in 3d gezien. Idd erg weinig toegevoegde waarde dat het 3d was. Wel mooi vormgegeven. Leuke rollen van Depp, Bonham Carter (goh Burton flm zeker?) en Matt Lucas (van Little Britain). Vermakelijk dus, maar niet geniaal. Invictus. Goede rollen van Matt Damon en Morgan Freeman. Uiteraard een heroïsch verhaal, beetje soetsappig maar desalniettemin een vermakelijke film.
Gepost op: 15/03/2010 10:17
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
ForumFreak
![]() Lid sinds:
8/02/2007 20:39 Groep:
Gebruikers Berichten:
911
![]() |
The Hangover gister gezien, echt een geniale film.
Gepost op: 15/03/2010 12:07
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
ForumFreak
![]()
Gebruikers Berichten:
1298
![]() |
Avatar lijkt mij dus ook gewoon een kutfilm. Special FX zijn vet gemaakt, maar het verhaal is verre van origineel. Klopt denk ik wel toch...?
Alice in Wonderland gezien... geweldige acteurs.. vooral da die van Little Britain er ook inzit! Verder weinig nieuws gezien. Gister Hellraiser maar weer eens uit de doos gehaald.. blijft wel leuk die film.
Gepost op: 16/03/2010 21:56
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Junior Member
![]()
Gebruikers Berichten:
4
![]() |
Sherlock Holmes niet echt heel spannend maar wel heel grappig vooral
Robert Downey Jr
Gepost op: 16/03/2010 23:38
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Junior Member
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
6
![]() |
Alice in Wonderland
Gepost op: 21/03/2010 9:06
|
|
|
||
||
|---|---|---|
|
Frequents frequently
![]()
Groep:
Gebruikers Berichten:
107
![]() |
Garden state en ik vond 'm zó geweldig dat ik gelijk de making of gekeken heb + de film nog een keer maar dan met commentaar (iets dat ik normaal echt nooit doe).
Gepost op: 21/03/2010 20:32
|
|
|
||
U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.